ایمارت

محبوب ترین برندهای لوازم آشپزخانه در ایران

محبوب ترین برندهای لوازم خانگی را در ایران

لوازم خانگی همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند . امروز در این مطلب از فروشگاه ایمارت ، محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران را بررسی می کنیم و آنها را میشناسیم.

داشتن یک وسیله زیبا در خانه  در زیبایی خانه بسیار تاثیرگزار و جذاب است. اما وجود برند های مختلف و شباهت آنها در بازار می تواند انتخاب را سخت کند. شما با اندکی تحقیق و پرسش از دوستان و آشنایان میتوانید نام برند های متفاوتی را بشنوید که در این مقاله  حتما به نام آنها بر خواهید خورد همراه ما باشید.

حتما ما را در در اینستاگرام دنبال کنید.

محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران – ایمارت

برند-LG- در ایمارت-محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران

1) LG

کمتر کسی پیدا میشه که اسم این غول تکنولوژی رو نشنیده باشه. LG  مخفف Life’s Good ( به معنی زندگی خوب است)  یک کمپانی که از کره جنوبی سر بر آورده.هدف این کمپانی راحت کردن زندگی است که واقعا با نام این برند همخوانی دارد.ال‌جی که در سال 1958 تأسیس شد، به مشتریان در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد و محصولات اصلی آن تلویزیون، دستگاه‌های تلفن همراه و لوازم خانگی هستند.

این شرکت از چهار واحد تجاری اصلی تشکیل شده است. ارتباطات سیار، سرگرمی خانگی، قطعات خودرو، لوازم خانگی و تصفیه هوا.LG راه‌حل‌های بهینه و تجربیات جدید را از طریق محصولات نوآورانه‌اش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و از این طریق راه را به مشتریان خود می‌دهد تا زندگی بهتری داشته باشند. محصولات مختلف ال‌جی تقریباً تمام بخش‌های محصولات الکترونیکی را پوشش می‌دهد. برای هر محصول، این شرکت محصولات فرعی مختلفی را نیز تولید می کند. به عنوان مثال، در تلفن های همراه، انواع مختلفی وجود دارد که نیاز مشتریان را برآورده می کند.

محصولات ال‌جی چندین قشر از مردم را هدف قرار می‌دهند و از این رو از پایین به بالا قیمت دارند. محصولات ال جی از طریق فروشگاه های داخلی به فروش می رسد و از طریق فروشگاه آنلاین نیز در دسترس است. ال‌جی با توجه به محصولات متنوع خود، یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در جهان محسوب می‌شود.

محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران – ایمارت

2)Samsung

 سامسونگ یک شرکت چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در سئول، کره جنوبی قرار دارد. این شامل چندین کسب و کار وابسته است که تحت نام تجاری سامسونگ ترکیب شده اند.

این شرکت دارای سه خط تجاری اصلی است. لوازم الکترونیکی مصرفی مانند لوازم خانگی، دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها، و قطعات الکترونیکی مانند پنل های نمایشگر و نیمه هادی ها. این شرکت همیشه محصولات استراتژیک. را در بخش لوازم الکترونیکی مصرفی توسعه و گسترش می دهد. این شرکت از فناوری استثنایی و طراحی نوآورانه استفاده می کند که محصولات مختلف را در بخش های الکترونیکی تقویت کرده است.

این شرکت محصولات متعددی مانند تلفن همراه، تبلت، تلویزیون، دوربین، دوربین فیلمبرداری، یخچال، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، اجاق‌های مایکروویو و محصولات فناوری اطلاعات مانند لپ‌تاپ، چاپگر و سایر محصولات تولید می‌کند.

از آنجایی که شرکت در خطوط تولید متنوعی حضور دارد ، از استراتژی قیمت گذاری استفاده می کند که با محصولات استفاده شده مطابقت دارد. در سراسر جهان حضور دارد و مشتریان می توانند آن را از فروشگاه های مختلف خود خریداری کنند. سامسونگ با توجه به محصولات فوق العاده خود یکی از برترین شرکت های لوازم خانگی در جهان محسوب می شود.

محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران – ایمارت
برند-BOSCH- در ایمارت-محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران

3)BOSCH

بوش یک شرکت پیشرو چند ملیتی در زمینه الکترونیک و مهندسی است که در سال 1886 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در گرلینگن آلمان قرار دارد. عملیات اصلی تجاری بوش کالاهای مصرفی ، راه حل های حمل و نقل و فناوری صنعتی است. بوش راه حل های نوآورانه مختلفی را برای لوازم خانگی مختلف توسعه می دهد.

لوازم خانگی به ارائه راه حل های قابل اعتماد، هوشمند و جذاب برای آسان کردن زندگی مشتری اختصاص داده شده است. این شرکت خدمات بسیاری را ارائه می دهد که شامل خدمات مشتری، دفترچه راهنمای محصولات، راهنمایی آنلاین، ایستگاه های خدمات، نکات تمیز کردن، بروشورها و ثبت گارانتی محصول می شود.

این شرکت در بسیاری از کشورها مانند برزیل، چین ، رومانی، ژاپن، هند، لهستان و تونس شعبه هایی دارد. فروش و تولید آنها در 150 کشور پخش شده است و حدود 375000 کارمند برای آنها کار می کنند. بوش به دلیل نوآوری های عالی و محصول با کیفیت، یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در جهان محسوب می شود.

محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران – ایمارت
برند-Philips- در ایمارت-محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران

4) Philips

شرکت فیلیپس در زمینه تولید لوازم خانگی تخصص دارد. بازارهای آن در سراسر جهان با حضور در بازار در بیش از 200 کشور گسترش یافته است. این شرکت در میان شرکت های پیشرو در تولید لوازم خانگی با رقابت عمده تولیدکنندگان آسیایی قرار دارد (فیلیپس، 2010) . شرکت فلیپس عموما راه حل های خوبی در زمینه آسان کردن زندگی و راحتی آن در اختیار مشتریانش قرار می دهد و همچنین از نظر دوام و کیفیت همیشه پیشرو است.

قطعا فلیپس نامی است که اگر با دوستان و آشنایان خود راجع به آن صحبت کنید جزو برند هایی است که همه از آن تعریف می کنند و شما را ترغیب به خرید می کنند. محصولات تولیدی این شرکت خیلی گسترده است و از ریش تراش تا لوازم آشپزخانه را در بر می گیرد. شما میتوانید اکثر محصولاتی که نیاز دارید را با این برند پیدا کنید.

حتما محصولات برند فلیپس موجود در وبسایت ما را ببینید.

محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران – ایمارت
برند-Tefal-در ایمارت-محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران

5) Tefal


برند تفال از همان ابتدا توسط یک مرد ایده پردازی شد. مهندس فرانسوی مارک گرگوار . با تماشای تلاش همسرش که با یک تخم مرغ در تابه ای که کف آن می چسبد کلنجار میرفت. ایده انقلابی برای ساختن اولین ماهیتابه نچسب به ذهنش خطور کرد. ماهیتابه ای که نچسبد، حتی با چربی بسیار کم! تفال با این ایده انقلابی زندگی روزمره آشپزها در همه جای جهان برپا کرد.
تفال بعد از انقلابی که در زمینه ظروف آشپزخانه در سطح جهانی به وجود آورد شروع به تولید لوازم الکترونیکی کرد. امروزه شما محصولات زیادی را از این برند در سطح جهان مشاهده می کنید که اغلب مصرف کنندگان از آن راضی هستند.
امروزه بیش از 1500 مرد و زن در فرانسه محصولات و ظروف تفال را با نوآوری مداوم و در عین حال تضمین کیفیت تولید می کنند. تفال از نظر قابلمه و تابه به مرجع تبدیل شود و جایگاه خود را در آشپزخانه روزمره مصرف کنندگان ما مشروعیت بخشد.

حتما محصولات برند تفال موجود در وبسایت ما را از اینجا ببینید.

محبوب ترین برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران – ایمارت

نتیجه گیری

تفاوت برند ها همیشه بخشی از گفتگو های محافل است. شما بسته به نیازی که دارید و استفاده ای که از محصولات میکنید. می توانید از برند های متفاوتی استفاده کنید که هر کدام به صورت تخصصی در یک محصول خاص محصول بهتری را تولید می کنند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *